Logo AkzoNobel
Uproszczony znak AkzoNobel powinien zostać umieszczony na wszystkich materiałach dotyczących marek AkzoNobel.
Logo AkzoNobel
Logo AkzoNobel
Logo AkzoNobel powinno pojawić się na wszystkich materiałach dotyczących marek AkzoNobel. W przypadku publikacji wielostronnicowych logo powinno pojawić się tylko raz – na przedniej okładce.
Pozycja logo AkzoNobel
Logo AkzoNobel nie powinno być umieszczone w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki (np. Dulux).
Logo AkzoNobel powinno być umieszczone zawsze po prawej stronie nośnika – w górnym lub dolnym prawym rogu.
Wielkość logo AkzoNobel
Szerokość logo AkzoNobel powinna wynosić 1/7 długości krótszego boku nośnika.
W przypadku kartki A4 będzie to 30 mm, a wraz z polem ochronnym ok. 45 mm.
Minimalna szerokość logo to 15 mm.
Warianty kolorystyczne logo AkzoNobel
Logo AkzoNobel występuje w trzech wariantach kolorystycznych:
- podstawowy – niebieski – do umieszczania na jasnym tle
- białe – do umieszczania na ciemnym tle
- czarne – w przypadku reprodukcji / druku w jednym kolorze (np. na monochromatycznej drukarce)
Pole ochronne
Pole ochronne logo to obszar, w bezpośrednim sąsiedztwie znaku, w którym nie należy umieszczać żadnych elementów graficznych ani tekstowych.
Obszar roboczy plików z logo (do pobrania poniżej) zawiera w sobie pole ochronne znaku. W przypadku samodzielnego określania pola ochronnego należy skorzystać ze schematu zamieszczonego na ilustracji poniżej.