Logo AkzoNobel

Uproszczony znak AkzoNobel powinien zostać umieszczony na wszystkich materiałach dotyczących marek AkzoNobel.

Logo AkzoNobel

Logo AkzoNobel

Logo AkzoNobel powinno pojawić się na wszystkich materiałach dotyczących marek AkzoNobel. W przypadku publikacji wielostronnicowych logo powinno pojawić się tylko raz – na przedniej okładce.

 

Pozycja logo AkzoNobel

Logo AkzoNobel nie powinno być umieszczone w bezpośrednim sąsiedztwie logo marki (np. Dulux).

Logo AkzoNobel powinno być umieszczone zawsze po prawej stronie nośnika – w górnym lub dolnym prawym rogu.

 

Wielkość logo AkzoNobel

Szerokość logo AkzoNobel powinna wynosić 1/7 długości krótszego boku nośnika.

W przypadku kartki A4 będzie to 30 mm, a wraz z polem ochronnym ok. 45 mm.

Minimalna szerokość logo to 15 mm.

 

Warianty kolorystyczne logo AkzoNobel

Logo AkzoNobel występuje w trzech wariantach kolorystycznych:

  • podstawowy – niebieski – do umieszczania na jasnym tle
  • białe – do umieszczania na ciemnym tle
  • czarne – w przypadku reprodukcji / druku w jednym kolorze (np. na monochromatycznej drukarce)

 

Pole ochronne

Pole ochronne logo to obszar, w bezpośrednim sąsiedztwie znaku, w którym nie należy umieszczać żadnych elementów graficznych ani tekstowych.

Obszar roboczy plików z logo (do pobrania poniżej) zawiera w sobie pole ochronne znaku. W przypadku samodzielnego określania pola ochronnego należy skorzystać ze schematu zamieszczonego na ilustracji poniżej.

pole_ochronne